yang burok kita simpan.!

>> Friday, April 16, 2010

salam semua.
rabu petang.
kwn lama aku.
si aket.
sms
ajak lepak
dia ni act sr setahun dr aku kat sekolah sains dulu

dia ni kat UTM semarak
aku pon pi la amek dia
lepak mapley kat wgsamaju
ali maju kot xsilap

borak2
sembang
pasai minat kami yg sama
haha
menyimpan barang2 lama,vintage,limited,pelik,cantik,mcm2 la.haha
yg bagi org lain burok.
bg kami lawa

aku ni minat barang2 retro
kn nick pon retro lover.huhu
aku minat rayban,kasut lama,tshirt 2 kain,3kain,kain kelambu
tin coke special edition
kotak rokok special edition
surat kabar lama2.
mcm2 la.haha
slalu jln2 selam bundle la.huhu

tp setakat sekarang brg aku xla byk mana pon nak banding ngn colector yg lain
xdak modal lg nak cr brg2 yg vintage.
sbb mahal skang ne
ramai dah pandai letak harga.
jd kena tunggula kerja dulu.huhu

mak aku dulu mmg marahla aku ni suka menyimpan.
dia suh lempaq buang ja semua..
tp aku xmau.
aku simpan gak lam kotak
penuhla bilik aku tuh
tp sejak dia aku bgtau nilai rayban diamond arwah pakcik aku yg aku simpan dr aku kecil tuh dah bernilai ribuan RM..baru dia xbising da..
huhu..jd kalau aku kutip barang2 lama dia xkan kata pa dah
paham sgt dah..haha

ni dia rayban diamond hard arwah pakcik aku..

masa nak pindah rumah aritu pun barang2 aku mak aku kemas2 elok2 buh lam kotak.haha
mak mana yg xpaham jiwa anak2 dia kan??
klu jumpa bundle baru bukak.mak aku yg pi dulu.pastu kol suh aku & adik aku pi tengok
yg best mak aku belanja.hehe

balik pada kisah si aket
mak dia pon bising jugak
tp mak dia bg amaran
kalau xsusun elok2
mak dia nak buang semua
jd dia pon cargas ubah bilik tidoq dia jd showroom koleksi2 dia.haha
ni aku belanja gambar bilik tidok si aket ni yg berubah menjadi gallery si aket ya..
haha..layyaaannn~~~~


dia ni anak ashkar..dan x atma juga..



ini koleksi keaskaren dia..haha

haa ni koleksi pingat bapak dia msa berkhidmat dgn tentera british pada world war II

si cik levis

tu dia rarely cigarettes box in town

seterika tuh yg terbaik tuh..haha

okla semua..setakat ni ja aku leh share..
next mission!my own collection gallery = bilik akula..
thanx to aket bg aku idea..
t da siap aku pgl ang melawat k!haha
credit to : aket fb's photo album : "selcouth memorabilia"

selamat menyimpan barang2 burok ya kwn2..haha








3 comments:

tehr April 16, 2010 at 9:25 AM  

rayban?
sampai sekarang terkenang akan rayban yg dikebas orang...

. z a w a n i . April 16, 2010 at 9:39 AM  

ini sangat cool. saya suke

retro rare lover April 19, 2010 at 10:52 PM  

tehr;aku pon da sebijik rayban yang hilang..rayban leather lak tu..sedih2..huhu

zawani;adakah anda juga pengumpul brg2 burok?haha

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP