macammacam..

>> Wednesday, February 24, 2010

GLASGOW: Separuh daripada lelaki di Britain mengaku dalam satu tinjauan bahawa mereka selalu memandang payu dara wanita sebelum melihat wajahnya, lapor akhbar The Scotsman.
Empat daripada 10 lelaki mengakui merenung buah dada sekurang-kurangnya 10 kali sehari.
Tinjauan syarikat pembedahan kosmetik Transform di kalangan wanita pula mendapati, 48 peratus daripada mereka tidak puas hati dengan saiz buah dada mereka dan mahu mengubahnya.Selain itu, empat daripada sepuluh wanita cemburu dengan ‘aset’ rakan sendiri dan 46 peratus pula mahukan payu dara seperti selebriti terkenal. - Agensi

dipetik dari Berita Harian Online

ni kalau wat kajian kat Malaysia agak2 camna result dia hah??haha

Read more...

aktiviti mendatang...

antara aktiviti yang akan kutempuhi dlam masa terdekat.

26FEB2010-CNY Open House, Perfect HQ, PJ.
28FEB2010-Re-10 Motorsport 2010 Annual Meeting
3MAC2010-Surface Roughness Tester Machine Training, Iprom Worksyop, Shamelin
12MAC2010-Final Year Project presentation
13MAC2010-Iprom Festival 2010
14MAC2010-Kenduri kahwin Syed Abdul Ghafar (player PKNS/Myteam)
19,20MAC2010-Cuprix pusingan 1st (stadium darulaman, Kedah)
10APRIL2010-kenduri kawen Sham WNT, pulau rusa, K.Terengganu

weh..final exam bila hah???hahahahaha

Read more...

aku suka sibok2!!

>> Monday, February 8, 2010

lama gla aku xupdate..haha..mcm2 crita ak nak share tp kalut ngat xdan..tmbah2 masa nak beh taun 2009..ngan tergolek motonya..ngan perhimpunan pemimnpin usahawan ipta..nagn pgrah prog msrnya.ngan bunga api mlm new yernyala..haha..mcm2..egt nak tulih buku la..wat biografi..haha.tapi bila masa??bc 'pelangi'pon xstle ag ni 'versus' plak nak kuaq da..2la..da saja benda aku nak wat n involve...smpai kwn2 kata aku ni giat..haha
tp aku jenis suka wat bz..xtau napa..bz itu best..bila xbz aku bosan,...bila bz gadoh plak kata penat..sgt pnt smpai aku demam..tp 2 pon pulun lg..haha..xtaula ku ni..bukan pa..benda2 ni melatih daya kepimpinan aku...haha kwn pon rmai..'pr' pon up skit..
la ni bz cari tender tok bisnes aku lak..pastu fyp lg..asiment lg..


tp idop mana yg xsibok kan???tengok kl dah..suma org sibok ngan hal masing2..pm lg sibok kot..haha..tp xkisahla..jnji aku xmenyibok hal org lain sudala kan??

Read more...
Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP