penyambung legasi !

>> Sunday, April 11, 2010

salam semua..
haha..tajuk ntah apa2.nak wat report fyp ni act.
sok kena submit 1st draft report kat dean office..
online lu..haha..itu stendet..warm up kata org..

semalam..takziah pada pasukan kedah..xpa kita kalah nasib ja.haha
pada n9..tahniah..good game...(padahal saja bg angpa pegang piala plak.hehe)

arini..adik laki aku @ zul..da register masuk unikl mfi..haha..itu yg meneruskan legasi tuh..xtaula betoi ka dak ayat ku ini..taram shaja..haha

dia act sambung sem 3 FOUNDATION in SCIENCE & TECHNOLOGY UNIKL program..
sama mcm matrik kerajaan.cuma ni tok degree unikl punya foundation lah.
depa ada 3 sem lain dr matrik goment yg ada 2 sem tuh.sem ke 3 ni hands on (prctial lah).so sementara tunggu nak msk degree bln 7 ni(cuti xsia2)..depa akan dpat latihan secara practical la.berkaitan bidang yg depa nak amek degree nnt.

sem 3 ni paling best la..enjoy sgt.ada lulus & gagal ja.aku memahami kerna aku jugak salah satu produk dr program foundation ni jugak.huhu.so tahniah la kat adik lelaki aku yg sorang tuh.result sem 2 pon kencang 3.92 kot.haha.klu sem 1 dia score jugak.dah leh pi uk dah dia.tp xpala.at least dia akan smbg legasi aku, maruah keluarga aku dgn amek degree dlm welding & inspection nnt.hrp2 dia le kerja mana2 company oil & gas la nnt.huhu.yg paling menarik.kos dia ni satu2 nya dalam MALAYSIA!haha..pgla cari kos degree in welding & inspection kat mana2 uni klu ada selain UNIKL ya..(poyo disana)

tp aku gumbira sesangat.timing yg cantik jugak.aku da abes bulan 7 ni.adik aku lak msk.so all the best my lil bro!buktikan pada dunia!haha.buktikan pada abah ang yg xguna tuh!kat family dia yg amat2 ego tuh!

so that all for today...
adios~~~
salam ;)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP