lama xpegi soping..sekali pegi penat btoi..nak tercabut lutut den..

>> Sunday, April 18, 2010

salam semua
sihat2 sokmo deh

18 april 2010
aku ajak gadis sorang pi teman aku
anies stryder..hehe
bersoping kat mid valley

dia pon punya eppy!weeee~~~
skali sampai
tuuu dia..
soping flyers & pemplet
kerja2 kosong kat pasaran..haha
kat jobstreet punya career fair...
haha

apa lagi berjalan la tawaf keliling mid valley exhibition centre tuh
ada 147 booth disediakan
antara big company yg open kat sana adalah
simedarby
cimb bank
public bank
genting group
dell
hp
nokia
phillip morris
dan mcm2la

sambil2 soping tuh
tanya sana sini
di celah2 orang ramai tuh sempat lg aku menjual...
jual resume aku kat 3 company yg based kat northern area
dan 1 kat selangor
huhuhu
laku2..

1. jual kat apek sensata technologies(selangor)-assemble automotive sensors
2.kat kak hr ms elevators(penang)-buat lift & escalators
3.promote kat awek hr (aku rasa trainee..hehe) silterra(kedah)-semicond wafer manufacturing
4.last but not least Naza group(sapot koglomerat MELAYU plak)-sapa xtau naza wat pa kan??haha

lepas tuh da penat jalan+lapaq teruk dah (aku tengok muka cik anies ni dah mcm nak makan aku ja..hehe)

jd kami pi makan dulu
baru separuh hall kami ronda.
Mcd menjadi pilihan kerna food court ramai gila makhluk lapaq.haha
nasib mekdi tgh lunch time punya sales

lepas smyg naik balik
pi hall no 2
dah target beberapa company nak serang
siap bulat2 lam peta
sekali dah ttp da..
habuk pon tara..haha

1. intel-(bukak tp nak xperience plg kurang 7 tahun..gila toi)
2.motorola(penang)
3.infeneon(kulim)
4.apa g ntah xegt da..

jd nak balik la.
tp singgah jobstreet punya resume & career clinic dulu
komen pasal resume aku
suma ok just beberapa rearrangement ja kena wat.huhu

then baliklah ke rumah...
masing2 da lembek.haha
tp yg bestnya dpt tengok ferari 250 gt depan mata..pergh..hensem gila..
ok 2 ja kot..doa2kan aku dapat reja cepat na?klu le b4 adik aku masuk degree ni
nak pkai byk duet tuh..huhu
insyallah..amin..

so thats all dulu..smbung lg ya!pic nnt mintak kat cik anies bwu aku update..
maklumla..henset aku cikai ja..haha

k.astalavista bebeh
chiow~~~~~~~


4 comments:

meowcatfish April 19, 2010 at 11:25 PM  

semangat shz nk bce sbb words shopping...pandai wanlat memutar belitkan fakta..shopping pemplet rupenye....uuu...bestkn?ari tu shz pon pegi..tp exibition campus2..sbb da abes dploma..tgh usha2 nk sambong mner..

retro rare lover April 20, 2010 at 3:14 AM  

haha..anda termanipulate oleh ayat2 wanlat..haha..
sabaq syaz..sabaq..haha
oh betolla..praktikum da beh kan?
sambung ja unikl..huhu

aisHa 'S' April 20, 2010 at 6:05 PM  

uHUk2...
ari tu de tgk..tp xde pe lg..bru pasang2 booth..
huhu

Unknown April 30, 2010 at 11:41 AM  

ecah pi hari pa?event tuh hari jumaat sampai ahad..hhuhu

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP