mat rempit..

>> Monday, April 5, 2010

salam..
hye kengkawan.pada yg baru follow..tq byk2 ya..
mat motor sebenarnya..
mat rempit tuh salah satu dalam kategori dibawah mat motor ja..huhu
sebenarnya..xjumpa lg mat motor yg melayan belog disini
xxkan aku sorang ja kot.
yg dok melayan belog2 ni.
haha
berceritera tentang diri aku.tentang mereka dan dunia mereka.
depa xjiwa kot berbelog2 ni.haha

ada mmg ada.tp kbyakkan depa guna belog ni tok tolak2 barang mcm helmets dan aksesori motorsikal.
yang bercerita mcm aku ada..tp baru sorang.
sapa2 ada tau kasik suggest sapa saya kay!

dan...haha
lepas ni saya nak post entry bersiri berkenaan dunia permotoran ni.
biar ramai yg maklum dan paham apa itu yg dikatakan mat rempit,matketa,matmotor,riderboy,mat airbrush xpon mat ranggi town..haha
just nak share dan tuned kepala masyarakat kita sahaja.

belanja gambar satu



custom made copper made in malaysia

nantikan ya..
salam..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP