anugerah dekan semester julai 2008

>> Wednesday, July 29, 2009


aku duduk depan skali ujung skali belah kiri anda

majlis anugerah dekan iprom


sijil2 dean list

alhamdulillah...selama pengjian aku kat unikl iprom ni..semester ni ja(sem 5@julai 08) ...sebelum practical ...aku berjaya capai dean list...sem 1 dlu hampir..0.03 saja memisahkan ruang antara aku dan anugerah dekan ni...terkilan jugak la...tp 2la org cakap kita usaha..ALLAH yg susun semua dlm kehidupan ne..


idola aku HASNAH BT HARUN (mak aku la..)

anugerah ni aku tribute kat mak yg aku sayangi..thanx mom..love u sooo much..bg aku sapot tok sambung cita2 dia yg xle mengaji dulu(belajar)..sbb kemiskinan..dan xdak org nak monitor..(tok mah (mak kepada mak aku)) arwah msa mak aku darjah 1...jadi mak aku mengaji sampai darjah 5 saaj..mak aku xbodo..pandai sgt2..selalu dapat no 1/2 ja (fight ngan maksu aku..kembar dia..)..atlet lak 2..tp rexki xdak org dulu susah..xle sekola..motong getah ja..pas2 keja kilang..tp mak aku pandai speaking gak tau..haha..

dia selalu cita susah org dulu cana..p sekolah jalan kaki berbatu2..kasut koyak2..kotor gila bila jalan ikut tanah merah..masuk paya...terjun sg..baju season..beg sekolah pakai beg plastic AJINOMOTO ja(ala mcm plastic F.O.S tu yg angpa slalu p soping 2)..duit belanja sekupang ja..kadang2 xdak..bawak bekal dr umah kdg2 2..sekupang beli nasi lemak..minum ayaq plak..ayaq paip ja...sbb 2 la aku xkisah klu langah(minum) ayaq paip ja masa sekolah2 dulu even la ni..(ubat tok org pandai kot)haha..sbb masa aku sekola sains dlu..ayaq paipla suma berebut nak...sorang beli ayaq sirap..pas2 refill kat paip..pakat2 hirup..abehh...refill lg..mcm mcd lak kan.hahaha...

balik kat cita mak aku..2la yg wat aku semangat nak belajaq..selalu dia cita2..tmbh2 bila mak menakan n pak menakan(pak/mak sedara) aku ada..lg mcm cita2 kuaq..n setiapkali dia cita2..aku mesti sebak..sedih..xtahan..kdg2 menitik gak ayaq mata jantan aku ni..xle tahan weh..tgk bersamamu pun aku sebak..ni dok taip ni pon sedih sgt2...tingt mak aku susah pyh srg2 kat umah kerja kuat smpai tgh mlm2 cr duit tok aku ngan adik2..nak arap bapak...emmm ampeh..sebulan bg rm50 ja..awat dia egt anak2 dia ni makan cokodok p tadika ka ari2..xbesaq2???xpala..dh 11 tahun aku xtgk muka dia..mati pon xpala dr ada pak mcm 2..ampeh!!!haha..

sbb 2la aku nak mengaji pandai2..grad cepat2..kerja cepat2..kerja elok2..nak balik kg...duk umah..nak jaga mak aku..nak sara adik2 aku mengaji plak..aku nak bukak bisnes yg aku rncg ngan kazen aku yg dah nak grad 2..

so aku da lg 2 sem..aku nak shoot dean list ag!!!wlupun da segolongan kwn2 aku kutuk2 minat aku kat sukan permotoran..mat rempit la apala,,meetingla..sukaneka matrempitla..ya aku mmg minat motor..mekap motor..kuaq lepak mlm mgu,konvoi tp aku bukan rempit haram jadhah 2 k..aku sekadar rider boy ja k..lesen rodtek complete..ikat tali helmet..pakai motor standard..ada side mirror..lampu depan belakang menyala..yg penting xlari rodblok..dan kawan ngan polis..

dan paling penting!!!matrempit yg suka kuaq malam minggu lepak smpai pagi join sukaneka matrempit ni tetap buktikan dia bleh dapat dean list kawan2!!!!!!!!!!!!!!


IZWAN@WANLAT..
SETIAUSAHA MAJLIS,
KELAB PERMOTORAN RE-10 MALAYSIA
MALAYSIA RE-10 CLUB(MRC)

8 comments:

cHinAtsU July 30, 2009 at 8:15 AM  

huhu...
sem last nie dean list lg ya wanlat...
;p

Zikri Husaini July 31, 2009 at 12:00 PM  

serius aku pernah jadi finance list... dean list tuh aku kena usaha lebih ...wakakaa..

retro rare lover August 3, 2009 at 4:29 AM  

thanx frens..sntasa sapot aku..yeah!!!!

zik : xpa zik sem ni kita dean list sama2 k..

♥_ritsukaanum_♥ August 3, 2009 at 8:28 AM  

hehu~
bgus!
need d spirit!!
hee~

payah la sem ne...
need ittttttttttttttttttt!

ToPeNG_OPeRa August 6, 2009 at 2:13 AM  

he3.
cOngrat2!!!!!!!!!!!!!!!!..
caya arr.
mmg Otak pintar nyer nih..

eiyp.
klu dh dpt D list..
gerenti.
aku sure.
kO leh jwb tag ak kt blOg ak tu ea..
sile ke blOg ak en.wanlat~

retro rare lover August 10, 2009 at 1:13 AM  

anom : xpa2 bule punya..ang kan pawer gila2..
operamusk : haha..aku da jawab da mencabar jiwa raga gak nak jawab natang 2..haha

aisHa 'S' August 16, 2009 at 9:53 AM  

congrats ya..
hebat tu..
moga berterusan utk sem depan2 lak...

retro rare lover April 1, 2010 at 4:56 AM  

insyallah..berkat doa kwn2 gak..

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP