21 julai 2009~~~maafkan aku...

>> Monday, July 27, 2009


tarikh yg aku akan igat sampai bila2...our love relationship stops there..but not the relationship itself...we still frenz as before...akan kusimpan kenangan cinta kita...xkan terpadam selamanya...(gersang-masih aku terasa)

thanx a lot nooraziela bt md tahir for coming into mylife when i really need sum1 by myside..tp jodh kita xpanjang..sy wat keputusan ne tok kebaikan masa depan awak..sya bukan lelaki idaman awak...saya xle bahagiakan awak..awak pon da grad n kerja skarang kan...teruskan kejar cita2 anda k..jgn lupa asal usul..balas jasa org yg tolong awk selama ni k..espc tok,tokwan,kak.maksu.maklong.makndak n makteh n fam depa suma..harap awak jumpa lelaki yg btol2 buleh bahagia kan awak dan ada ciri2 idaman awak k...jan mcm sy k..

really sorry......

bulan julai malang kot tok aku..awek 1st putus julai gak..date xegt..awek 2nd aku lepas kat laki 2 pon 30 julai ...yg 3rd ne plak 21 julai...ntahla...cuma 12 julai ja hari yg terbaik bagi aku..bday mak aku yg tercinta...mak rindu mak................... ;(

9 comments:

Zikri Husaini July 29, 2009 at 9:52 AM  

uish..ayat pasrah jer...life must go on...wakaaa.kka.. sedih wo kalau aku nak cerita clash2x nie...sebab tuh menggelarkan zikr the jalanan sepi.....huhu

retro rare lover July 29, 2009 at 11:26 AM  

HAHA..aku pun jd wanlat the jalanan raja muda musa la...bukan pasrah tp ayat matang zik..haha

cHinAtsU July 30, 2009 at 3:38 AM  

pehh...
sedih nye dgar...
sabar ye wanlat...
cian wanlat...
xpe...
lpas nie msti dpat awek lg best...
;p

Alia July 30, 2009 at 6:26 AM  

chayyokkkk.
jumpa dean list thn depan k!

♥_ritsukaanum_♥ August 3, 2009 at 8:26 AM  

dun b sad
whenever u need sum1 to talk to u know u ave me~
just..prove to 'em all u can do it
at least to ur mom..
nk wat pape..igt ur mum...
^^,

wish u a very best of luck dear!

ToPeNG_OPeRa August 6, 2009 at 2:24 AM  

pergghhh..
bru putus cnta rupanyer mamat nih.
huk3.
~sadis..
xper2..
kumbang bkn sekOr..
minah tu leh jmpa 'lady bird' dy nnti..
hak3.

retro rare lover August 10, 2009 at 1:18 AM  

anum : thanx kwn..

opera: aku tau la aku bukan lady bird..xpa2..kumbang itam pon layan la..haha..jnj rok!!!

Chermph Zainal Abidin November 24, 2009 at 7:45 PM  

aipp..cume kejadian yg berlaku pd bulan july je yg xbest tp org yg lahir bulan july tetap BESTT cm ur mum and me!!eheheh

retro rare lover April 1, 2010 at 5:00 AM  

haha..org yg lahir bulan 7 mmg best..haha..sbb dr fadzilah kamsah kata "berpandangan jauh"

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP