permulaan yg dah lama di rancang

>> Friday, July 17, 2009





aku dah lama nak buat blog ne...tapi xdak masa..n kurang pandai hal2 ni..idea byak..masa gua odw dari kedah ke kl..pada 6 julai 09..jam 12-6 pm..gua sorang2..naik motor wave 125 s gua..bwak lak 80 kmj ja..masa 2 la gua terpikir nak wat blog ne..sbb spanjang perjalanan sejauh 380km 2..mcm2 gua pkiaq..penatnya yg gua rasa..pglaman gua dapat selama 3 taun ulang alik kl-kedah ngan motor..bapa kali gua naik bus..apa yg akan berlaku kat pangkor nanti..padahal gua xkenai spa2 pon..geng gua xdapat pon oc..gua lone ranger..macam mana msr kat campus..apa jadi kat kwn2 kelab motor gua..kawan2 sek gua..kwan2 umah gua pas practl..rancangan projek lembu gua..mak gua duk sorang2 kat umah,,awek gua yg makin degil..hubunagn kami yang makin dingin..dan macamla..so gua tingin nak wat blog ne tok luahkan epilog dan monolog dalaman gua..so t sambung post lain k..nak edit2 pa yg patut lu k..lg satu blog ne tok luahan hati gua sbgai mahasiswa, anak,remaja,rakyat malaysia,ahli kelab,riderboys,ahli dalam masyarakat ne saja k..xdak kena mengena dgn sebarang pahaman politik atau ajaran sesat ya..tq

4 comments:

Mr. Chenna July 18, 2009 at 3:37 AM  

mcm kote.....!!!!!!!

retro rare lover July 19, 2009 at 4:31 AM  

haha..gua egt lu da insaf sejak balik umrah ne..hahaha

Gadis Kecil July 29, 2009 at 6:55 PM  

wish u all the best.
selamat berblog ye..
excited to knoe bout ur stori..
rajin2 update k..

retro rare lover August 10, 2009 at 1:24 AM  

tenkiu gadis tecik..samat berkenalanya..slalu2 la komen ya

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP