minggu silaturahim julai 2009 unikl iprom

>> Monday, July 27, 2009



bermula pada 12 julai berakhir pada 17 julai...penat gila layan budak2 sengal..aku bertugas di bahagian teknikel merangkap videoman yg hebat..hahaha..

tp msr ne plg enjoy sbb ada 2 prank besar yg berjaya,..prank bday freshie dan pgrah projekkk..
sana kamera...situ kamera...lu kena bebbbbb!!hahaha...

mintak maaf byk2 pada adik2 jr yg kena jerkah ngan aku malam 2..aisha yg semput..net yg keriau...lijah yg ati batu dan dak2 laki yg nak belasah aku..

bila aku duduk sorang2 kenang balik peristiwa ne...aku tgt kata2 pakteh aku yg merangkap tokguru k yg byk perturun ilmu kat aku...dia kata kalau selalu amal..boleh kuaq api dr mulut..2 yg tersurat yg tersiratnya dah terbukti...aku jerkah...ratusan org terkesima..seorang semput tiba2(aisha)..beberapa org menagis(laura,nurulain,net dan beberapa yg aku xkenali sgt)...yg xle tgk muka ku trus pon da..haha..DAhSYAT!!!!!!!!!!!

padahal gua belakon ja nak prank bdak2 yg bday bln 7 kat depan 2...wah pasne xmau la amek peranan 2 lg...tp alangkah bgsnya klu aku dpat jerkah musuh2 ISLAM mcm 2 kan..kompom terkencing..teringat kisah sahabat nabi yg jerkh musuh smpai kencing...

apapn byk kenangan,ratusan ilmu,ribuan kawan2,jutaan penglaman aku dapat dari tempoh hanya seminggu ne..alhamdulillah...aku di izinkan ALLAH untuk dapat semua rahmatnya tu..

yg pasti org yg kutuk aku jd oc ne xdapat rahmat ne..cemburu??dengki???sifat melayu yg xreti nak maju.....

pikiaqla sendiri..

live trus dari putra corner, kg baru

wassalam..

6 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau July 28, 2009 at 5:38 AM  

yeah2x...hang ke tuh dekat banner yang pakai tudung tuh...haha

epilogseoranghamba July 29, 2009 at 7:59 AM  

haha..xtaulazik..awek mana xtau

Alia July 30, 2009 at 6:25 AM  

a'ah zik..
itulaa wanlat.
ooo.. xnkngaku wan lat nieh.
haha

epilogseoranghamba August 10, 2009 at 1:20 AM  

weh..bukan xgaku tapi biarla rahsia...klu jr tgok malu aku..ni ka abg wanlat yg marah2 2????hahahha

♥_ritsukaanum_♥ August 10, 2009 at 6:34 PM  

haha~
marah je..
da la xngaku!

epilogseoranghamba August 13, 2009 at 7:28 PM  

haha...marah 2 lakonan ja...yg pkai selendang 2 pon lakonan gak...hahaha

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP