nak jadi apa?

>> Friday, December 17, 2010

salam


cerita disebalik sebuah kisah..
kisahnya aku jadi apa xtau kol 5.34 pagi masih mengadap laptop ni..
sok pepagi nak kena bukak kedai.
rashid si pembancuh air cuti.hohohoho
siaplah aku.pinggang dah la sakit.pala penin2 reggae.tp mata bulat ja..haha

cerita yg sebenarnya yg disebalik kisah ini adalah..baru pasang berodbend!hahaha
celcom jenama yg terbukti no.1 di mesia (xtaula klu sales gul tu kencin aku pon kencinla..haha)
so, ni la jadinya..waktu lain bz sbb kna layan customer.bila xdak cus adik aku awai ag da paking.biarla dia release tension kat fb n livescore dia..aku paham..so bila suma da tido..keadaan sunyi...baru bleh balas dendam!haha..dr jam dua bulat trus mata ke jam 540 am!.waktu skrng..

itulah cerita ceritunya...abish...

542 am publish post button diklik!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP