the compilation.....

>> Friday, October 16, 2009

salam suma..lama aku xupdate.bz kalah najib..haha.nah amek..entry ni aku namakan kompilasi..macam albumla plak...haha..sbb mmg kompilasi terbaik sepanjang tempoh ini...suma aku sumbat sekali..haha..terimalah..

hlovate~~~aA+bB

.aku settle sebelum balik raya lg...2 hr sblm raya..
.mmg best novel ni..pasai crita didi+benji yg mmg complicated nak paham..haha..
.btoila..ad benda yg lg susah nak paham selain rumus E=mc2..EMOSI...mmg ssh nak paham..haha
.now progress on Gurindam Jiwa..dah nak beh da..cita yg sedih pasai nak handle kematian org yg paling kita syg..
.next..rooftop rank...(thanx to syaz for the recommendation..tp org que ramai r..2 yg layan gurindam dulu 2..)then pelangi..after that finish by 5yers5month..haha..

KAFET aidilfitri gala nite (3 oct 09)

.x foundation unikl nya func..
.aku prog mngr (kafet ct cmpus unikl)
.loc.kelab tasik putrjya..
.bz mmg bz..
.probs mmg probs
.celaru masa event..(mknn xckp & aturcara mjls kelam kabt.haha)
.tp satu la..
.kami berjaya gath seramai +- 180 org drpd 5batch fet dr 7 campus unikl...
.tgok msg2 epy jmp kwn2..amek gmbaq lompat2..sembng2..jmp awek lama..jmp boipren baru..mmg bez..haha..benda yg aku rasa aku berjaya buat walaupun dikritik byk pihak..
tp xkurg jg sokongn dr komiti aku..thanx soo much bro n sis..
.aku akn ttp buat event ag pasne..tok gathkan dak sek ren aku..skoba..and fet 2nd gen..haha..lantak r pa org nak kata..
.next projek tshrt xfet 2nd batch..wait ya!!!

pesta konvo unikl ke-6,picc putrajaya..

.haha..yg ni best..
.aku commmittee booth tok acara ni..
.penat mmg penat..
.tidoq xckp..
.pala celaru..haha
.mula camni..
kerja ni jenngo buat
.pastu aku kesan bberp kepeningan yg berlaku..
.aku tau jenggo dah penat+pening...
.jd kepningan 2 sampaikn terbagi list nama gerai yg xupdate pada s/u (aida) tp kat floor layout update latest pny..haha..
.yg si s/u ni wat lesen berniaga ikut list yg xupdate..
.bila cek balik..makanya..mcm2 benda celaru disana..haha
.oleh tu aku masok cmpur tok tolong suma pihak..jenggo ,aida, n the rest..
.tp pd ms yg sma gak..aku amek gerai..
.mak aku menega..cellfood rawatan segala sel pnykit..
.tp..malam 2 jugak mak aku smpai dr kedah n xtau jln p bngi..(sbb stay budget hotel kat mfi)..
.berbekalkan pglaman aku menunggang moto berkonvoi dan marshall.
aku berjaya settle suma ni..(aku guide mak aku yg naik keta manakala aku naik moto masuk kl yg jem ni..haha)
.wlaupunaku xtidok smpai subuh..haha..
.jam 8 kena pacak kat sana dh..haha..mmg amat2 melatih management skill aku..
.tp bla dh suma settle.aku strt misi solo aku...mmg bestla..jln2..msk dewan utama..mek pic..belagak cam officer..usha awek..haha..amek pic awek..ayat2 walupun xdak hasil..haha..

ALFATIHAH.....

pada selasa (13/10/09) lalu kwn aku paknad..kol..jam 8mlm cam2..bgtau salah sorang kwn pompuan kami masa sekolah menengah sains sultan mohamad jiwa dulu..saudari FATIMATUSSOLIHAH BT AZIZ telah kembali kerahmatullah ptg itu di Chennai, India.. allahyarhamah telah kemalangan dilaggar bus bersama 3 lg rakannya warga negara India.. beliau adalah pelajar pergigian tahun ketiga disalah sebuah dental college disana..berita mengenai kemalangan ini anda boleh dapati di Bharian online, Kosmo online, utusan online dan juga berita TV3 edisi 14,15 dan 16 oktober 2009.. jenazah telah selamat dikebumikan di kg chabang tiga ,terengganu kira2 jam 6.00 ptg semalam (15/10).. ALFATIHAH......semoga diampunkan segala dosa2 simati dan dicucuri rahmat keatas rohnya...amin...

berita penuh klik disini

3 comments:

Zikri Husaini October 20, 2009 at 5:14 PM  

alfatihah..

meowcatfish October 23, 2009 at 7:52 AM  

wow!!
da cam shaz ney!!
sume story dlm stu entry...
yup...
after pelangi...tgh tgu VERSUS!!
akan datang!!
da la psai sk8!!shaz sgt suke sk8...
syg ny shz xdapat koin kt ptrajaya...
tgh gle working on my final year project...
AL-FATIHAH kpd sume umat islam y telah pergi....amin...

retro rare lover November 5, 2009 at 12:55 PM  

syaz: alhamdulillah..already finish guridam plus rooftop rant..mmg terbaik ah...xtau nak royak cemana ag...haha...

al fatihah,..

Related Posts with Thumbnails

retro love peace

marilah kita semua bersatu

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP